Skip to main content
Change language
em
fb
tw
yt
In
Search form
Search
*
Spanish version
Home
About Us
Organization
Commissions and Committees
Media
Research
Research Areas
Arts and Letters
Agri-Food Sciences
Basic Sciences
Social Sciences
Health Sciences
Engineering and Architecture
University Campuses
Research Units
Research Centers
Research Institutes
Experimental Stations and Reserves
Laboratories
Special Research Units
Research Staff
Research Projects
Postgraduate
Research Statistics
Frequent Questions
CEC online platform to evaluate projects
Scientific Production
UCR Magazines
Institutional Repository
Libraries
Editorial
Communication
News
Publications
Agenda
Innovation and Entrepreneurship
DIPROVID
PROINNOVA
Auge
NIIE
Hélice UCR
CRECE
Academic opportunities
Scholarships
Events
Area for Researchers
Audios
Investigación: Factores que promueven la permanencia de estudiantes en la educación secundaria
12.08.10
Invitada:
Dra. Irma Arguedas Negrini
ETIQUETAS:
En la Academia
Educación integral
Factores personales y ambientales para la permanencia de estudiantes en secundaria
sentido de pertenencia
relación con los docentes
percepción de apoyo
Utilidad y necesidad de la educación secundaria
Disciplina no represiva
Déficit atencional
Escuelas de formación docente
Instituto de Investigaciones en Educación
INIE
Investigación en el campo de la educación y la docencia